Dřevěné schodiště láká k procházkám

Schodiště https://www.kmkdesign.cz/schodiste-schody zhotovená z masivního dřeva jsou obvykle tím prvním, čeho si povšimne návštěva, která k vám zavítá. Mohou být vztyčená po obvodu obytného prostoru, mohou být přímá či lomená třeba uprostřed, mohou být spirálová v rohu místnosti, a vždy zaujmou pozornost svým tvarem, barvou, povrchovou úpravou i celkovou koncepcí.

schodiště v domě

Schody ze dřeva navozují dojem luxusu, přitom může jít o docela běžné řezivo, napuštěné vhodnou lazurou a kompaktním a tvrdým epoxidovým lakem. Výhodou dřeva je jeho snadná opracovatelnost, není pak tedy problém mít doma zaoblené či zužující se schodnice, prohnuté zábradlí, ornamentální výplň zábradlí a mnoho dalších zajímavých řešení.

dřevěné schodiště

Po schodech ze dřeva se také lépe našlapuje, nežli po plochách kovových či betonových nebo kamenných, dřevo je hřejivé jak na pohled, tak na dotek, a ve vytápěných prostorách se po něm dá bez problémů chodit i bez ponožek, naboso.

Dopřejte si doma zdravé hubnutí – dřevěné schody jsou ideálním cvičebním náčiním pro případ, že si chcete zlepšit kondici anebo zhubnout. Zbavit se nadváhy lze docela efektivně i doma a nemusíte docházet do žádného fitness centra, chce to jen vědět, jak cvičit, aby se to nějak odrazilo na vaší postavě.

Cvičte na schodech – zapřete nohy pod první schod a cvičte leh-sedy, posílíte tím břišní svaly a zrychlíte odbourávání břišního tuku. Poté vyzkoušejte kliky, ty můžete cvičit v šikmé poloze na schodech jak hlavou vzhůru, tak i hlavou dolů – tehdy je to velmi namáhavé. Velmi efektivním cvikem je samotná chůze po schodech se zátěží na zádech, např. s činkou v batůžku. Našlapování na špičky je skvělé pro posílení lýtkových svalů a vyšlapávání schodů po dvou zas perfektně procvičuje hýždě a stehna. Chození po schodech naboso po špičkách podporuje i klenbu chodidel, takže tím budete předcházet plochým nohám.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup