Zahradní trampolína 305 se může stát součástí vašeho tréninkového plánu

Plánujete konečně začít něco dělat se svou postavou, ale nevíte, jak začít? Odložte běžeckou obuv a zapomeňte na propocené tričko v posilovně. Vyzkoušejte to, co již přináší radost statisícům nadšenců všech věkových kategorií.

pružiny trampolíny

Skákání na trampolíně významně prodlužuje život

  • Podaří se vám zhubnout, protože vydáte spoustu energie a zároveň se uvolněné endorfiny postarají o dobrou náladu, takže vás bude cvičení bavit. Nezapomínejte ovšem na správnou životosprávu!
  • Posílíte svou imunitu vzhledem k tomu, že tento způsob cvičení výrazně rozproudí v těle lymfu a ta se stará od odvod odpadních látek z organismu. A imunitní systém je dnes pro přežití klíčový.
  • Budete mít více elánu do života, protože zpevníte svaly včetně těch, co jsou zanedbávané, např. svaly pánve, vnitřní stehenní svalstvo a hluboko uložené svaly zad a břicha.
  • Podpoříte ukládání vápníku do kostí, chrupavek a zubů a urychlíte jeho odvádění z usazenin, kam nepatří, např. z krevních cév včetně vlásečnic. Zároveň dodávejte do organismu hořčík a vitamín K2. Nezapomínejte také na pravidelné slunění, což můžete provést i na zahradní trampolíně 305 cm.
  • Dejte sbohem chronickým projevům stresu. Mnoha lidem se při skákání stává, že je napadnou řešení, jak svůj život významně zlepšit, a mnohdy jej konečně dostávají pod kontrolu, zbavují se škodlivých návyků, jako je kouření a pravidelná konzumace alkoholu.

akrobacie na trampolíně

  • Trampolínu nemusíte nutně zazimovat, jestliže chcete skákat celoročně, je to možné vzhledem k tomu, že je nářadí na takovou celoroční zátěž stavěné. Pravidelný pohyb vám prospěje i v zimě.
  • Šetřete své kloubní výstelky, budete je v pokročilém věku ještě potřebovat. Běhání na tvrdém povrchu a zvedání těžkých břemen v posilovně jim zrovna svědčit nebude, ale pružná podložka jim neublíží. A neexistuje snad lepší odměna pro seniory za pravidelné cvičení, než je ohebná páteř a funkční končetiny i bez opory francouzských holí.